Här kan du reklamera produkter, för att underlätta handläggningen så ber vi er att fylla i samtliga uppgifter enligt nedan.
Följande är viktigt att tänka på när du gör en reklmation and retur. Varorna bör packas väl i oskadad originalförpackning samt emballeras väl (gärna i originalemballage om det är i brukbart skick). Kunden ansvarar för att varorna kommer tillbaka i oskadat skick till DäckLine Sverige AB, se därför gärna till att varan emballeras mycket väl om den skall skickas med fraktgången. Vid eventuella tvister följs Allmänna Reklamationsnämndens beslut. Returer ska skickas till vår returadress. När du returnerar en vara på grund av ångrat köp, står du som kund för fraktkostnaden (se villkor).
Du som kund får inte returnera varor utan att ha fått klartecken från DäckLine Sverige AB – invänta istället e-mail svar med vidare instruktioner efter att du skickat in nedanstående formulär.
Längre svarstider på reklamationer
Vi vill meddela dig som registrerar en reklamation att svarstiden just nu är upp till 10 dagar.
Vilsen i däck & fälg djungeln? Våra experter hjälper gärna till! Ring +46 42 24 21 66
Med Svea Webpay kan du dela upp betalningen av ditt köp och göra din betalning i din egen takt via konto. Ränta tillkommer enligt gällande villkor.Fullständiga villkor för delbetalningen ser du i kassan innan du genomför köpet.
Tillgängliga kampanjer just nu:
Produkten kan ej beställas just nu. Ange e-postadress, så skickar vi ett mejl när den går att köpa. Du väljer då själv om du vill beställa den eller inte.